روش های مختلف برای لاغر شدن

با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و اینکه آب و هوا به سمت و سوی پیش می رود که مراسم های جشن و سرور در همین ایام برگزار خواهد شد. و با توجه به اینکه بیشتر ما عاشق این هستیم که در ایام عروسی و شادی و حضور در این نمایش خانوادگی و دوستانه به شکلی مناسب و خوش و خرم ظاهر شویم . داشتن اندام مناسب در این روزها دغدغه و مشکلات ذهنی بسیاری از مردم خواهد شد. ماه ها و سالها به فکر اندام خود و چاقی و چربی های آن نیستیم اما ناگهان به یادمان می آید که در مجلس عروسی سه هفته آینده باید لباس های بپوشیم که اندام زیبای ما را نمایان کند. اما کدام اندام ؟ پس چاره کار در به کار بردن رژیم های آنچنانی و سریع لاغر کن خواهد بود.

آیا اساسا می توان سریع لاغر شد؟ در صورتی که این چنین امکانی ( لاغری معجزه آسای سریع ) وجود داشته باشد ، آیا منطقی و عاقلانه است که به سرعت لاغر شویم؟ آیا تبلیغات متفاوت و متعدد برای سرعت بخشیدن به لاغری، واقعی است یا روشی است برای پول دار کردن مبلغین؟

در جایی که انسانها به معجزه لاغر شدن یک شبه معتقدند افرادی هم پیدا می شوند که به این معجزه جامع عمل بپوشانند و در نتیجه این تلاش روشهای متفاوتی برای لاغری پدید می آید. روشهای که گاه پایه و اساس علمی نداشته و یا اساسا با بنیان های علمی سازگار نیستند و یا برعکس روشهای که علمی و منطفی بوده و کارآیی هم دارند. هر کدام از این روشها معایب و محاسنی دارند . بعضی ها آنقدر خطرناک هستند که چندین مورد مرگ را در کارنامه خود ثبت نموده اند

هدف این مقاله بررسی انواع روش های موجود برای کاهش وزن است. و کنترل و بررسی تقریبی آنها و ارزیابی کارایی و ناکارآمدی آن. اما آنچه که پیش از همه باید به آن توجه کرد این است که چاقی پدیده ای است که آرام آرام رخ می دهد و طی مدت دریافت کالری بیشتر ایجاد می شود و باید با صبر و حوصله افزوده شده ها را رفع کرد و به اندام مناسب رسید.

اینجا می توانید روش های مختلف برای لاغر شدن را با مطالعه نمایید.

رژیم غذایی Weight Watchers ویت اند واچ روشی برای لاغر شدن

 رژیم غذایی ساحل جنوبی و مراحل آن

دکتر اورنیش و رژیم بخور و لاغر شو

رژیم غذایی اتکینز روشی برای لاغری

همچنین بد نیست که این مقاله که در مورد رژیم غذایی و سلالمت ذهن است را مطالعه فرمایید:

رژیم غذایی MIND شیوه ایی برای سلامت مغز

و همجنین در مورد رژیم مدیترانه و اثر آن بر روی فشار خون را در اینجا مطالعه فرمایید:

کنترل فشار خون با درمان های خانگی

دکتر ابوالقاسم ابراهیمی

Twitter Linkedin Digg Reddit Email
این نوشته در تغذیه و سلامت ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.