به زندگی گذشته اعتقاد داری ؟

زندگی گذشته

می گن که بچه های امروز خیلی زرنگ تر از ما هستند شکی توش نیست.

نوید ، بچه کلاس دوم راهنمایی ، یک روز به من گفت بابا تاریخ تولدت رو بده که می خوام ببینم در زندگی گذشته ات چه جور آدمی بودی. ظاهرا توی وب گردی هاش به سایتی بر خورد کرده بود که ادعا می کنه با توجه به تاریخ تولد ، می تونه راجع به زندگی گذشته ات که چی بودی و چی فکر می کردی اطلاعاتی بده.

اگر مشتاقی بری سری بهش بزنی با موس خودت تصویر زیر را نوازش کن .

past-time

جالب این که راجع به من نوشته بود که. در سال ۱۴۷۵ میلادی زندگی می کردم و یک زن بودم و با توجه به مهارتهایم ، من به عنوان یک شکارچی ، ماهی گیر، و جنگاور یا یک مامور قربانی های خدایان بوده ام.

جالب این که در زندگی قبلی هم آدمی هوشمند و دارای عقلی سلیم بوده ام و از خردم برای کمک رسانی به افراد ضعیف و فقیر استفاده می کرده ام . آدمی ماده گرا ، بی هیچ آگاهی معنوی و روحانی بوده ام ( عجیب نیست که یک همچین آدمی مامور قربانی کردن برای خدایان بوده است)

و پیشنهاد کرده که درسهای که باید از زندگی گذشته ام بگیرم اینه که : باید ذوق و قریحه ام را برای عشق، شادی و خرسندی و شادکامی پرورش دهم و این حس خوب و شادی آفرین را بین دیگران تقسیم کنم.

 

این کاش زودتر از این موضوع آگاهی داشتم که در زندگی گذشته زنی بوده ام با این همه صفات مردانه ، و ماتریالیستی بی اعتقاد به روح معنوی، شکار چی یا ماهی گیری که نان آور خانواده ای بوده و عاشق و هوشمند و تاثیر گذار.

یعنی چند نفر به خاطر من درگیر جنگی خونین شده اند ! ؟

Twitter Linkedin Digg Reddit Email
این نوشته در نگاه ها و نظر ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

11 دیدگاه دربارهٔ «به زندگی گذشته اعتقاد داری ؟»

  1. مرجان می‌گوید:

    چجوی برم تو این صفحه

  2. ارمیتا می‌گوید:

    من چندبار خواب دیدم ک در کشور خارجی بودم حتی به خودم جلوی آینه نگاه کردم موهای بلوند داشتم و حتی یک برادر و ۲ خواهر بزرگ تر از خودم راهم دیدم ولی نتوانستم پدر و مادرم را ببینم این حس را دارم که من در زندگی قبلی در نوجوانی بنا به دلایلی از دنیا رفته ام و این را میدانم که هنوز برادر و خواهرانم در قید حیات اند خوشحالم

    • محمد می‌گوید:

      منم با دیدن یه کلیپ درمورد عتیقه و زیرخاکی اینا یاد زندگی قبلیم افتادم ولی نه کامل الان ۱۰ ساله ذهنم درگیره

  3. سوفیا می‌گوید:

    این تست اصلا منطقی نیست. به فرض که بگیم هر کسی با یه تاریخ تولد بخصوص یه سرنوشت بخصوص داره و داشته. هرروز که هیچی، هر لحظه چند نوزاد در جهان متولد میشه(آمار دقیقشو نمیدونم). یعنی هرروز ار تاریخ هزاران انسان متولد شدن با سرنوشت های مختلف. این سایته فقط با گرفتن تاریخ تولد چجوری تشخیص دقیق میده؟ من منکر تناسخ نیستم، حتی خواب زندگی قبلیمو هم دیدم. ولی این سایته اصن قابل اعتماد نیس. جنبه سرگرمی داره. ولی من یکسری مقالات خوندم که یه تعداد روانشناس اوایل دهه ۴۰ شروع کردن روی نظریه تناسخ کار کردن و با هیبنوتیزم داوطلبا تونستن زندگی قبلی رو یادشون بیارن. و یه جورایی اثبات کردن. البته بار اونم قابل اعتماد نیس. وقتی چشماتو ببندی اون روانشناس میتونه هر چی بخواد بهت تلقین کنه و مغز هم اونو به عنوان خاطره ثبت میکنه و با تصورات پیش فرض تصویر سازی های میکنه و مثل فیلم توی حافظه ثبت میشه. خلاصه که اون پزشکا ممکنهبخاطر معروفیت این کارو کرده باشن. من خیلی کنجکاوم کاش یه راهی پیدا بشه من دقیق بفهمن.
    چقدر من توی سن ۲۰ سالگی بدبینم. معلوم نیس زندگی قبلیم چه آدم بدی بودم. خخخخ

    • Bita می‌گوید:

      نه راستش با نظرت خیلی موافقم منطقی بود

      • مهسا می‌گوید:

        من همش احساس میکنم متعلق به این زمان نیستم ودلتنگ زمانهای قدیمم انگارکه اونجابودم بطورمثال درشکه وخونه های قدیمی ترانه های گرامافون و…درحالیکه هرگز تجربشونداشتم خوابام دقیق اتفاق میوفتن واینکه حس ششم خیلی قوی دارم وبایکباردیدن هرشخص غریبه ای درعرض مختصردقیقه ای میتونم ذات افرادو تشخیص میدم فقط این حس آزارم میده که اینجاتنهام انگاربه اشتباه دراین زمان هستم روزای ابری وبارونی سرزندم وبشدت متنفرازآفتابم ازصدای باد بشدت وحشت زده میشم ومرتب حس میکنم کسی بیتاب وبیقرارانتظارمومیکشه درزمان یا دنیای دیگه

  4. stay می‌گوید:

    کاش میتونستم با رفتن پیش یه نفر که هیپنوتیزمم کنه بفهمم تو زندگی قبلی چی بودم.چون معلوم نیست اگه خودم اینکارو بکنم خطری برام داشته باشه یا نه و با تاریخ تولد هم که معلوم نیست اصلا بشه و واقعی باشه.برای یکی از خواننده های خارجی اینکارو با هیپنوتیزم کردن فهمیده یه ببر توی سیرک بوده و آخرشم وقتی اجراش تموم شده و برگشت به قفسش مرده.بیچاره وقتی داشته تو حالت هیپنوتیزم تعریف میکرده گریه کرده :'( :'( :'( :'( :'(

  5. سلما می‌گوید:

    میخواهم بدانم من در چه کشوری به دنیا آمدم و به چه شکل بودم

  6. Sonya می‌گوید:

    من در خوابهایم و با روش های یادآوری خود را در قالب دختری میدیدم با موهای مشکی و بلند و سارا صدایم میزدند در خوابها …
    بسیار باهوش بودم و همیشه خوابهایم در قالب کابوس بودند.در آنها صحنه قتل یک زوج را میدیدم شاید پدر و مادرم بوده اند:)
    به زندگی گذشته اعتقاد دارم کماکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.